Knihkupectví U Rondlu

Všechny informace o

MEZINÁRODNÍ MARKETING

MEZINÁRODNÍ MARKETING

MEZINÁRODNÍ MARKETING
Autor: Machková Hana
Nakladatel: Grada Publishing a.s.
EAN: 9788024753669
Žánr: Ekonomie, Účetnictví
Stav: Na dotaz
Běžná cena: 299 Kč
AKČNÍ CENA: 264 Kč
Anotace

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.

Adresa

Porubská 1016/15
708 00 Ostrava-Poruba