Knihkupectví U Rondlu

Všechny informace o

MARKETING JAKO STRATEGIE VEDOUCÍ K ÚSPĚCHU/GRADA

MARKETING JAKO STRATEGIE VEDOUCÍ K ÚSPĚCHU/GRADA

MARKETING JAKO STRATEGIE VEDOUCÍ K ÚSPĚCHU/GRADA
Autor: Kumar Nirmalya
Nakladatel: Grada Publishing a.s.
EAN: 9788024724393
Žánr: Ekonomie, Účetnictví
Stav: Na dotaz
Běžná cena: 299 Kč
AKČNÍ CENA: 264 Kč
Anotace

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.

Adresa

Porubská 1016/15
708 00 Ostrava-Poruba