Knihkupectví U Rondlu

Všechny informace o

JAK ZÁKAZNÍK VNÍMÁ REKLAMU/CP

JAK ZÁKAZNÍK VNÍMÁ REKLAMU/CP

JAK ZÁKAZNÍK VNÍMÁ REKLAMU/CP
Autor: Plessis du Erik
Nakladatel: CP Books a.s.
EAN: 9788025114568
Žánr: Ekonomie, Účetnictví
Stav: Na dotaz
Běžná cena: 387 Kč
AKČNÍ CENA: 341 Kč
Anotace

Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje křivka učení a jak křivka zapomnění, jakou roli hrají v reklamě emoce ad.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.

Adresa

Porubská 1016/15
708 00 Ostrava-Poruba